De ce sa consumi aceste 6 alimente saptamanal ?

Bunaa, azi vreau sa iti recomand un top 6 alimente minune
 ca sa zic asa, pe care sa le integrezi in alimentatia ta.

Sunt scazute in calorii rele, bogate in calorii bune si nutrienti, ajutand sitemul hormonal, cresterea metabolica si sistemul imunitar.

Primul aliment de care vreau sa iti spun, este Afina.

1.Afinele sunt foarte gustoase, fiind bogate in nutrienti si sarace in calorii, si le poti integra aporape in orice parte a zilei in alimentatia ta.

Contin antioxidanti, acestia ne ajuta sa regeneram celulele afectate, oxidate, in organismul nostru, ajutand la prevenirea mai multor tipuri de boli.

Reduc tensiunea arteriale, ajutand persoanele care au tensiune arteriala sau boli de inima, si chiar ajuta in prevenirea acestora.

Recomand a se servi ca si gustare, alaturi de un iaurt cu 2% grasime.

2. Nucile Braziliene = Selenium.


Sunt bogate in Selenium, fiind important, in functionarea tiroidei, poate sa o puna in functiune daca “a tras pe dreapta”, dar si pentru sistemul imunitar.

30 de grame, de 3 ori pe saptamana, iti asigura de 10 ori necesarul de selenium, necesar in cresterea si dezvoltarea sanatatii tale si care pot activa glanda tiroida.

3. Sfelca rosie. Are 44 de calorii/ 100 gr, si reduce in principal tensiunea arteriala, imbunatatind performantele corpului.

Rezistenta la efort iti este imbunatatita.

Iti recomand sa faci suc de sfecla, deoarece imbunatateste digestia si ne ajuta chiar in procesul de imunizare si chiar slabire.

4. Semintele de IN.


O lingurita pe zi lupta impotriva cancerului, fiind bogate in fibre si omega 3, vitamine si mineralelor, imbunatatind chiar profilul colesterolului si controleaza glicemia.

O recomand impreuna cu iaurtul si nucile braziliene.

5. Semintele de Chia.


Sunt la fel de imortante ca si cele de in si ne ajuta la imunizare, reglarea colesterolului rau, contin grasimi sanatoase si contribuie la buna functionare a sistemului hormonal.

6. 
Somonul, esenta grasimilor sanatoase.

Se spune ca grasimile sanatoase din somon, neutralizeaza grasimea aflata in zonele greu accesibile,

Dar acesta este un mit.

Ce nu e un mit, este faptul ca somonul este o surta bogata de proteine sanatoase, grasimi omega 3-6-9, vitamina d, selenium, vitamina b.

Se preapara la cuptor, in folie de copt, cu o mana de legume si o lingura de orez.

Somonul salbatic, este o sursa importanta care trebuie consumata de cel putin 2 ori pe saptamana.


Sper ca v-a placut acest top al alimentelor sanatoase, si sa va fie de folos.

Pe langa asta, te invit sa arunci un ochi si peste Cura de detox pe care ti-am pregatit-o si pe care o poti descarca gratuit de aici.

Tu ce alimente stii ca sunt sanatoase si le mananci? Imi poti zice?

Astept un raspuns.

Cu drag, Vasy!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *