Ce poti manca seara si chiar sa slabesti?

Te-ai intrebat vreodata care esti cu adevarat visul unei femei? Sunt sigur ca te-ai gandit macar o data la asta.

Visul tau este sa mananci seara, ce vrei, fara sa te ingrasi!
( De fapt sa mananci orice, oricand, dar ramane intre noi ).


Vrei sa iti spun cum sa mananci seara si sa nu te ingrasi, din contra sa fie benefic pentru organismul tau?

In primul rand, trebuie sa stai putin si sa te gandesti. Masa de seara este chiar importanta, dar ce sa mananci?

Ei bine, nu poti manca orice prostie, o bomba calorica si sa te pui frumusel in pat si sa dormi. Insa daca ii oferi corpului o bomba de nutrienti, usor de digerat pe timp de noapte ( in timpul somnului ), nu vei avea decat beneficii.

La ce ma refer prin beneficii?
*  Digestia se stabilizeaza
*  Corpul se odihneste si construieste noi celule
*  Metabolismul revine la normal
*  Incepe arderea grasimilor.

Concluzia? Poti manca seara si sa slabesti. Da, se poate.
Iar in randurile urmatoare iti explic cum.

Somnul si Energia (mancarea) au rol de regenerare si crestere energetica si fizica. Practic, atat timp cat esti traza, activa, presiunea sanguina se indreapta catre digestie, membrele inferioare, membrele superioare, cand esti stresata chiar catre cap, in niciun caz nu se indreapta catre regenerarea celulelor.

Somnul este momentul in care corpul tau se relaxeaza, se stabilizeaza si aici incep cu adevarat procesele.

Corpul tau se reconstruieste in timp ce mananci. Pe baza a ce? Pe baza a ceea ce mananci pe toata ziua, imperios pe ceea ce mananci inainte de culcare.

Digestia este o urgenţă pentru organismul tău, care va lăsa orice baltă pentru a se ocupa de asta!

Am o întrebare pentru tine: dacă 50% din sângele tău este blocat pe digestie de câte ori mănânci şi dacă 30% din sângele tău este amanetat permanent de către creier, ţie îţi rămân 20% din sânge pentru orice alte activităţi, atunci când ai mâncare în stomac, nu-i asa?

Şi atunci, dacă digestia este mai importantă decât slăbitul şi reconstructiile, cât timp eşti tu dispusa să ţii sângele blocat pe digestie noaptea, fix atunci când trebuia să se întâmple magia subţierii taliei? 1 oră? Două? Nouă?

În felul acesta trebuie să îţi alegi tu cee ce mananci seara, si intrebandu-te: cât timp sunt dispus să forţez corpul să digere noaptea, în loc să îl las să se repare şi să slăbească? Mâncarea asta va ţine sângele blocat pe digestie câte ore?

Dacă îţi ofer un file de peste la grătar şi o salată de legume amestecate, în cantităţi echivalente caloric, ce crezi, care va ţine corpul mai mult blocat pe digestie?

Cum sună 6 ore de digestie versus 1 oră de digestie? Şi care dintre cele două vine cu mai multe beneficii de constructie în corp? Cum sună proteine complexe şi colesterol versus proteine uşor de asimilat, fibre, minerale şi enzime?

Cu cât laşi stomacul mai gol seara (nu, una este înfometarea, alta este stomacul gol de la o digestie rapidă şi uşoară), cu atât organismul tău va avea timp să se ocupe de orice surplus şi să se revitalizeze din temelii.

Dă-mi voie să îţi prezint salata verde şi ciupercile, morcovul şi roşiile cherry, nucile , seminţele de chia şi migdalele. Vin la petrecere și sfecla, cartofii, tofu sau orezul, castanele, ceapa verde şi parfumatul usturoi.

Tot tacamul este aici, zeci si zeci de legumicole colorate, nuci şi seminţe crude şi pline de “beneficii” numai bune de folosit noaptea când tu visezi de zor.

Iti poti face din acestea o supa crema de legume si noci, sau de ce nu un suc energic si usor digerabil pentru seara care vine, plin de nutrienti, foarte sarac in calorii, dar vitaminizat, ca dimineata sa te trezesti plina de energie si cu pofta de viata.

Ce ti-as putea recomanda ca si suc?
Fructe si legume ( pentru gust ),fierte blenduite pentru supa crema si stoarse pentru un suc plin de beneficii pentru intreaga noapte.

Concluzia? Mancatul ingrasa sa nu seara?

Ei bine, poate sa ingrase, dar poate sa fie arma ta catre un corp sanatos si fara grasimea obositoare.

Totul consta in ce alegi sa mananci. Digestie de 8 ore, adica si daca te trezesti de dimineta, inca nu s-a digerat totul, sau 2-3 ore cu energie pana a doua zi, iar restul de ore sa fie concentrate pe regenerarea celulelor si indepartarea tesutului adipos?

Tu ce alegi?


Carnita, branzica, carbohidratii amidonosi, pune-i la treaba la masa a doua, nu seara, mai ales daca adormi tarziu.

Ti-am oferit cea mai concentrata metoda pentru a manca seara si a slabi armonios.

Tu ce mai astepti?

P.S. Vreau sa imi lasi un mesaj in legatura cu acest  articol si sa imi spui daca te asteptai ca mancatul seara sa te ajute sa dai jos kilogramele nedorite.

Hei, dar nu uita ca poti intra gratuit in grupul celor mai controversate femei, care au acelasi obiectiv ca si tine
Click aici! Grup Facebook – Strategia Fit

10 thoughts on “Asa mananci seara tarziu si slabesti”

  1. Pentru mine masa de seara a fost intotdeauna un sacrificiu cand eram la dieta. Articolul tau mi se pare minunat si extraordinar de folositor. Multumesc ca existi!

  2. Am auzit teorii carora masa de seara trebuie evitata,sau dupa vorba din popor”sa o dai la dusmani”.Toti spun ca masa de seafa ingrasa,dar acum ii cred,pt ca ei nu mananca ceea ce trebuie si nu o transforma in aliat.Acum stiu ce ma va ajuta in dieta mea si voi prepara pentru cina.Multumesc mult!Ii voi sfatui si pe ceilalti!

  3. Vasy… multumesc mult pentru ajutor si pentru idei .Eu credeam ca masa de seara e doar un ceai sau on pagar cu apa …sincer multumesc pentru tot ce faci pentru noi fete/ femei care au asa probleme (kg. in plus )….Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate si tot ce iti doresti!!!

    1. Buna, Maria! Multumesc si eu pentru ca esti aici!

      Uite ca ai aflat ceva nou si inseamna ca e o z castigata,
      felicitari!

      Nu totul se bazeaza pe mancat putin, sa stii!
      Urmareste si celelalte materiale, ca vei afla multe lucruri !

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *