Heei!

Cred ca este cea mai des intalinta intrebare din ultimele saptamani: Cum sa combini corect alimentele.

Pentru a nu avea o digestie ingreunata, fara balonari, dar cel mai important pentru a slabi si a te mentine, pentru a fi sanatoasa.

Exista atat de multe pareri, incat nu te poti decide ce si cum sa urmezi.

De aici au luat nastere si dietele disociate, nu combina proteina cu carbohidratii, fara amidon, fara grasimi, etc.

Dar vreau sa iti spun parerea mea sincera si ca adevarul este undeva la mijloc.

Si vreau sa mai stii ca acum o sa lamurim situatia asta, in urma parerii mele, a tuturor miturilor care exista pe piata, si de ce nu, a minciunor.

Principalul factor, Digestia!

In final la ea se ajunge, pentru ca acolo se intampla marele tam-tam.

Cu cat digestia este mai ingreunata cu atat procesele metabolice isi vor face mai greu treaba.

Dar si aici depinde.

De ce? De fiecare persoana in parte.

Cunosc tipuri de persoane care consuma felul 1, felul 2 si desert, apoi consuma si suc, se simt putin plini si in cateva zeci de minute sunt fresh, au o digestie buna si scapa de povara..

Insa sunt si persoane care daca combina doar felul 1 cu felul 2, iese dezastru.

Hai sa trecem peste aceste mituri si sa iti spun ce trebuie sa stii despre combinarea alimentelor.

Dar ce este Digestia?

Digestia este un proces prin care sistemul gastro-intestinal transformă nutrientii importanţi pentru organism şi modifică printr-un procedeu chimic alimentele neutilizate în deşeuri.

Astfel..iti spun:

3 reguli simple de care sa tii cont atunci cand vrei sa te alimentezi sanatos, sa slabesti si sa te mentii.

Hai sa incepem cu un mit tare vehiculat.

Nu combina proteina cu carbohidratii.

Gresit. In trecut a existat un studiu, cand tehnologia ne batea la cap, cum ca acei carbohidrati nu se digera, alaturi de proteina, se resping.

Vreau sa iti spun ca acum nu exista niciun studiu care sa ateste asta.

Daca ar fi asa, nu am mai manca piept de pui cu salata ( salata contine carbohidrati ).

Dragele mele, e vorba de cantitate.

Dar de carbohidratii amidonosi?

Ii poti combina cu proteina, daca stii ca nu ai afectiuni stomacale grave, iar daca consumi o cantitate moderata, nu vei avea decat de castigat.

Deci, regula 1. Poti manca carbohidrati si porteina, in cantitati modice, alaturi si de salata, pentru fibre.

Daca bei apa in timpul mesei si dupa masa, vei ingreuna digestia.

2. Iti recomand sa nu combini 2 tipuri de proteina de acelasi fel la o masa.

Spun de acelasi fel pentru ca si legumele pot avea o cantitate insemnata de proteine.

Eu nu as combina: ouale cu carnea si cu iaurtul sau branza. Sunt mai mult de 2 tipuri de proteina, pe langa faptul ca nu se absoarbe, iti va ingreuna digestia si nutrientii nu vor fi folositi in totalitate.

3. Nu ar trebui sa existe felul 1, felul 2 si desert, dupa cum ne-am obisnuit.

Ar trebui sa fie Masa 1, masa 2 si gustare.

Hai sa facem un exercitiu de imaginatie: Sa zicem ca mananci 2 mici cu 2 felii de paine, cu mustar, apoi mananci o prajitura.

Acum, imagineaza-ti ca daca pui micii tocati, cu painea si mustarul intr-un castron, apoi pui si prajitura, nici macar nu te poti uita la ce este acolo,dar ce sa mai zicem de gust?

Ai mai manca asa ceva?

Probabil ca nu. Exact asa se intampla in interiorul tau, cand grasimile rele se bat cu celelalte substante nutritieve si se neutralizeaza, dandu-ti peste cap digestia, absorbita si toate procesele metabolice.

Fii atenta! Corpul nostru e foarte inteligent, este cea mai inteligent masinarie, fiinta umana.

Deci,daca ii oferi cantitatea necesara de nutrienti, moderata, atunci organismul va asimila pentru ca stie ce face, iar singurul lucru care conteaza la finalul zilei, este numarul de calorii pe care l-ai consumat.

Da, poti manca proteina cu carbohidrati amidonosi, fara sa te ingrasi, daca ai o cantitate destula de fibra incat sa le poti digera si sa cureti tubul digestiv.

Da, poti manca dulce intre mese si tot sa slabesti sanatos.

Nu, nu te poti infometa daca vrei sa slabesti, stomacul tau roade in gol.

Nu, nu ai nevoie de ore fixe, ci sa iti faci o rutina cu perioada in care poti manca.

Dar, am ceva pentru tine.

Despre toate astea vorbesc in Programul Fit Flex Diet, un program prin care poti slabi daca tii cont de numarul de calorii.

Detalii aici: https://bit.ly/programul-fit-flex

Este ceva wow, fara infometari, fara ore fixe, fara restrictii alimentare.

Tu faci o investitie in tine?

Nu te-ai saturat de atatea diete fara sens, in care pui la loc tot, cu efect de yo-yo?

Esti motivata sa incepi?

Cum stiu ca pretul este un impediment pentru multe persoane, programul are un pret moderat de doar 2,2 lei pe i, timp de 1 luna. ( 67 Lei )..

Te astept in program sa lucram impreuna.

Cu drag,
Vasy!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *