Afla Cei 5 PILONI care Dau Startul la Slabit

Te salut,


Eu sunt Vasy Fițec, dupa cum stii deja si ma bucur sa te am alaturi in acest e-mail!

[Vreau sa iti reamintesc ca este important sa parcurgi tot e-mailul si sa raspunzi la intrebarea de la final, astfel vom lua contact si iti voi raspunde manual.]

Daca stii acesti 5 PILONI, deja ai intregul secret.

Nu uita de BONUS: vezi la final 

Faptul ca esti aici, nu e intamplator, esti una dintre putinele persoanele care vor o schimbare in viata lor cu adevarat. 

In e-mailul precedent, ti-am spus despre mine, despre povestea mea si prin ce am trecut.

Poate ca si tu te regasesti in acea poveste, ai simtit cum esti data la o parte, cum sanatatea ti se deterioreaza.


In continuare o sa iti spun cine si ce m-a motivat, dar si ce a functionat pentru mine.

In primul rand, la fel ca si tine, am auzit o gramada de mituri despre sport si alimentatie.

Normal ca la inceput le-am urmat, dar fara a avea rezultate notabile. Am ajuns la concluzia ca sunt doar mituri.

Am trecut prin mituri precum:

  • Nu manca dupa ora 20:00,
  • Nu sari peste micul-dejun, este cea mai importanta masa a zilei,
  • Dai burta jos prin abdomene,
  • Mese mici si dese,
  • Renunta de tot la carbohidrati, mananca salate,
  • Portii in farfurii mici,
  • Si ele pot continua..


La inceput le-am crezut si eu, dar nici burta nu o dadusem jos, nu am avut nicio schimbare, doar informatii in van si timp pierdut.

Cum in viata trebuie sa ne gasim un mentor pe care sa-l urmam, unii au ca si mentori profesorii, parintii, un unchi sau o matusa, eu pe la varsta de 17 ani  l-am gasit pe Alin Diaconu, omul care avea sa imi dea startul.

El este de profesie Nutritionist, Antrenor Personal si Psiholog. Nu credeam ca pot invata mai multe lucruri in domeniul acesta de la altcineva inafara de el.

M-a motivat si m-a ghidat pana ce am invatat sa imi gasesc o metoda proprie de-alungul timpului. Ce crezi?


De atunci am inceput sa am rezultate constante si notabile.


Mi-a explicat cat este de important un psihic (mindset) puternic pentru organismul nostru, dar mai ales in procesul acesta de transformare. 

Nu este de ajuns sa iti doresti asta, trebuie sa actionezi.

Am invatat cum sa ma alimentez, ce alimente sa evit. 

Am adoptat tehnici de antrenament acasa

Cum sa-mi fac propriile planuri alimentare, care dupa cum o sa vezi au inceput sa functioneze.

Nu dietele drastice m-au ajutat, ci informatia calitativa de la persoanele in domeniu ,pe care am pus-o in practica. Am actionat.

Dupa cativa ani am fost capabil sa pun informatia cap la cap si sa ajut persoane. Persoane ca si mine, ca si tine.

              Am aflat raspunsurile? Cu siguranta!

 

Mai jos iti atasez o poza cu transformarea mea in cateva luni.

In sfarsit, dupa mult timp nu mai eram grasul de care radeau colegii sau vecinii. 

Stima mea de sine a crescut considerabil, am inceput sa iau contact cu tot felul de persoane, nu mai eram introvertitul de alta data.

Probleme de sanatate? In acest caz ,niciuna. (In prima poza este progresul meu de cativa ani, in lupta cu kilogramele, nu asa am inceput).

 

Am inceput sa imi ACCELEREZ METABOLISMUL.



Dintr-un corp care nu ardea mai deloc calorii, chiar daca ma opirsem din mancat prostii, a devenit o masinarie de topire a tesutului adipos, moment in care , dupa mult timp am ajuns sa am abdomenul plat si o stare dementiala de energie pozitiva. As fi escaladat munti.

Cum am facut acest lucru? Te voi invata si pe tine in cele ce urmeaza.



Dar pana la rezultate trebuia sa stiu ce sa mananc, cum sa ma hidratez, cat sa dorm si ce tip de activitate sa fac.

Am gasit metode care functioneaza, am adaugat alimente sanatoase, pline de gust si nutritive ( sau asa am crezut ).

Am introdus miscarea in activitatea mea cotidiana(acasa, nu la sala, da ).

Formula magica? 
 MANCAT SANATOS + SPORT =REZULTATE notabile



Nu este nevoie sa mergi in nu stiu ce sali de fitness, daca nu iti permiti acest lucru. Poti face asta acasa, fara costuri suplimentare. Dar fa-o! Fa miscare !

Iti prezint cei 5 PILONI  ESENTIALI care iti influenteaza STILUL DE VIATA SI IMPLICIT PIERDEREA IN GREUTATE

1.
Alimenteaza-te corect! Un important factor este sa ai o alimentatie echilibrata cu toti nutrientii, nu diete stricte care

tin pe termen limitat.

2.FA MISCARE, acasa, in parc, in gradina din spatele casei, oriunde. Poti incepe prin a-ti lansa o provocare. Spre exemplu sa mergi zilnic 20-30 min.

Principala greseala pe care o facem la inceput, este sa facem multa miscare, dar fara sa avem alimentatia pusa la punct. Este un lucru gresit, deoarece nu ne va face decat sa manacam mai mult, mai caloric. 

Nutritia si apoi sportul, nu invers.
In continuare..


3.
Odihneste-te destul incat sa te poti recupera. Minim 7-8 ore de somn linistit pentru ca de fapt aici se intampla procesele (dupa efortul fizic, te recuperezi si slabesti )

4.
Hidrateaza-te ! Apa este foarte importanta pentru organismul tau, te va ajuta in acest proces de slabire si nu numai.

Deshidratarea dă peste cap buna funcţionare a organismului, acumulăm toxine şi produşii de metabolism nu pot fi eliminaţi adecvat, apare suprasolicitarea renală, oboseala cronică, durerile musculare şi articulare.

5.
Punte-ti mintea la contribuite -MIDSETUL si cel mai important pilon, este sa ai vointa si sa pui in practica! Tinand cont de acest pilon, celelate vor functiona la maxim.


Poate te intrebi cu ce te ajuta pe tine apa sa slabesti, sau daca dormi mai mult.

Separat nu te ajuta foarte mult, dar impreuna iti vei dezvolta o masinarie de topit grasimea pe termen lung.

De ex: 
Este foarte important sa consumam suficienta apa pentru a reusi fibrele sa-si faca treaba. O alimentatie bogata in fibre si fara apa, va duce la o constipatie mare


Crede-ma, aceasta comoara pe care ti-o ofer, aceste informatii combat toate miturile.

Aceasta metoda te v-a ajuta sa devii un om mai sanatos, mai activ, economisesti timp, bani si te vei bucura de viata, caci pana la urma acesta este scopul.


Am inceput sa am rezultate constante si pe termen lung. 
Acest lucru m-a incarcat cu energie pozitiva pe care nu ti-o pot descrie mai bine de cum este in urmatoarele randuri.


Te intrebi cum am ajuns sa am pasiunea pe care o am ?


Fitness-ul si Nutritia, implicit slabirea, mi-au schimbat viata si modul de a gandi (in bine ).

Am simtit o “forta interioara”, faptul ca am gasit un mentor care sa ma calauzeasca in drumul meu, m-a motivat sa invat si mai mult despre nutritie, alimentatie, sport si sanatate.

Pe langa asta, implactul negativ al societatii asupra mea m-a motivat si m-a ambitionat sa fac ceea ce fac azi. 

Sa te ajut sa pierzi kilogramele odata pentru totdeauna fara sa te mai ingrasi, sa ai un corp tonifiat si sanatos!



Salbitul este ca si mersul pe bicicleta.

Incerci si iar incerci. Daca tu spre exemplu ai mai incercat sa slabesti, dar ar revenit la forma actuala, este ca si cum ai fi incercat sa mergi pe bicicleta fara sa stii sa dai din pedale, practic te-ai urcat doar pe sa, dar vezi ca nu asa  functioneaza

Asa si tu, ai incercat mai multe diete si nu ai ajuns la un consens, la bazele propriu zise.


ACESTA ESTE MAILUL 2 DIN MINICURSUL GRATUIT, UNDE TI-AM EXPLICAT CEI 5 PLIONI DE AUR IN ACEST PROCES.

Nu uita sa astepti urmatorul mail care va sosi IN 2 ZILE!


[In urmatorul e-mail o sa iti dezvalui 2 metode care pe mine m-au ajutat sa adopt un stil de viata sanatos,in combinatie cu cei 5 PILONI, cu rezultate, dar si cum a functionat pentru alte femei, probabil ca si tine.] 

NOTEAZA TOTI PILONII si respecta-i incepand de maine.

Trebuie doar sa fii cu ochii pe e-mail! 

P.S. Este foarte important sa imi lasi un mesaj si sa imi spui daca ai inceput sa pui in practica cei 5 piloni !
2. TI-AI LUAT AGENDA/carnetelul SA NOTEZI METODELE?

Nu vrei sa ratezi asta, iar ca sa fiu sigur, iti voi arata metodele care te vor ajuta cu siguranta dupa ce imi dai raspunsul.

Dupa cum ti-am promis:


SETUL DE EXERCITII: click


Cu drag,
Vasy ( care vrea sa te lamureasca ) Fitec.