Doar asa scapi de pofta constanta de dulce

Nu este un secret faptul ca dulcele provoaca dependenta si este drogul care ne distruge zilnic, printre altele.

Principalele motive care m-au ambitionat si m-au motivat sa caut solutii si sa scap de pofta asta de dulce a fost sa constientizez sfera in care ma aflam.

Dupa cum spuneam, motivul numarul 1 a fost faptul ca incepeam sa fiu marginalizat de copiii cu care ma jucam pe afara, incepand sa ma porecleasca ca sunt BROSCOI, el e gras si nu poate, plinutule, lucruri care s-au asezat usor, usor peste mine si care aveau sa declanseze primele evenimente depresive din viata mea.

Motivul numarul doi, sanatatea. Cantitatea de zahar din organismul meu era cu mult peste limita, sangele era un zahar si el. 

Consumam 2 litri de Cola apoape zilnic, mancam 2-3 cornuri cu ciocolata, chipsuri, parca si acum le simt gustul la cate am mancat.

Nici mancarea gatita nu era tocmai sanatoasa, oua prajite in o tona de ulei, la fel si cartofii, tot prajiti, cu paine.

Eram predispus diabetului, asa ca ceea ce m-a facut sa imi schimb stilul de a ma alimenta, a fost CONSTIENTIZARE.

Frate, ai o problema, esti prea tanar sa fii asa, asta imi repetam in minte.

Dupa care totul a luat amploare si s-a transformat in pasiune, unde nu exista probleme de sanatate, ba chiar sunt apreciat acum.

Sfatul meu pentru tine este.

1. Sa injumatatesti portia de dulce zilnic, putin cate putin ( daca lac afea pui 2 plicuri de zahar, maine pune 1, exemplu.)

2. Mananca dulcele in prima jumatate a zilei, deoarece pana seara, corpu va consuma acele calorii, iar tu nu te vei ingrasa, si iti vei face si pofta.

Si mai am o recomadare.. 3 variante de dulciuri admise de mine..

 

Azi, chiar daca recomand fructele in loc de dulciuri, multe dintre voi aveti scapari si pur si simplu, aveti o adictie catre pofta de dulce.

 

Astfel, vreau sa iti arat 3 variante de dulciuri pe care daca le mananci, nu iti vor destabiliza procesul de slabire.

Prima varianta. Sunt, bomboanele tari! Nu, nu caramele, acelea tari care se zdrobesc cu ciocanul. Acelea sunt 100% zahar.

Dar acum poate crezi ca sunt nebun, ca ziceam ca zaharul nu e bun, ca ne face aia, si acumm?

Hai sa gandim rezonabil. Daca tot mananci dulciuri, hai sa le evitam cat se poate pe acelea procesate. Stii macar ca aceste bomboane sunt doar din zahar si atat. Cum ti-ai pune o ingurita de zahar in cafea.

O bomboana are aproximativ 24kcal, iar daca mananci 3-4 nu o sa te ingrasi si nici nu devii o persoana nesanatoasa, doar iti faci si pofta.

Ca pofta sa fie mentinuta pe mai mult timp, nu le sparge, nu le mesteca. Tine-le in gura pana ce se topesc.

Cel mai important, sa consumi dulce dupa antrenament, sau o sesiune de mers.

Nu caramele! Caramelele nu contin doar zahar, ci sunt groaznice.

Recomandarea cu numarul 2, este batonul PROTEIC.
Exact, dar inainte de toate, tin sa precizez ca batoanele cu proteine contin proteine pe baza de zer sau soia si nu, nu sunt nocive pentru organism.

Iti recomand sa mananci un baton proteic cand iti este pofta, dar nu mai mult de unul pe zi, deoarece au destule calorii, cei drept, multe fiind bune.

Sunt multe batoane care nu au o concentratie mare de zahar, dar chiar si asa, continutul ridicat de proteine ne va favoriza sinteza proteica si cresterea fibrelor musculare, crescand metabolismul si ne ajuta astfel in procesul de slabire.

Diferenta dintre un baton proteic si unul cu ciocolata este ca acesta contine mai multe fibre care ne ajuta la digestie, mai putin zahar ( pe jumatate ) si multe proteine chiar si cateva vitamine, pe langa cel cu ciocolata care cntina in mare parte zahar ( carbohidrati rai) si grasimi nesanatoase.

Desi au aproape aceleasi kcalorii, sunt mult diferite!

Al 3-lea aliment, este INGHETATA!

Da, inghetata, dar cea dietetica, fara zahar! Atentie, nu cu mai putine kcalorii, fara zahar.

Gasesti, eu am testat si e foarte gustoasa. O portie la timpul ei, te scapa de kg in plus.

Bonus, iti spun ca si ciocolata neagra cu 85-95% cacao e foarte ok deroarece contine grasimi sanatoase, iar 2-3 tablete pe zi nu te vor tine pe loc.

FOARE IMPORTANT!

Acesta este e-mailul cu numarul 6 din minicursul gratuit pe care ti l-am oferit, asa ca e necesar sa imi lasi un comentariu si sa imi spui daca e realizabil ceea ce ti-am spus.

In urmatorul material vei afla daca poti slabi si fara sport.

 Multumesc, Vasy F.!