Cand timpul nu tine cu tine, iar greutatea iti da grave batai de cap..Ascult-o pe Simona, in doar 4 pasi.

Te salut, si bine te-am regasit!


Dupa cum ti-am promis, o sa iti spun cum dintr-o persoana care nu prea avea prea legatura cu sportul, sau cu o alimentatie sanatoasa, injosita de comunitatea in care traiam, am ajuns sa iubesc ceea ce fac, sa imi placa la nebunie.

[Iti recomad si chiar te invit sa citesti pana la capat acest e-mail, sa imi raspunzi la el, deoarece in urmatorul e-mail vei primi o super-alta-metoda de a-ti cantari mancarea si mai important CUM SA-TI FACI MENIUL sanatos dupa metoda IF, fara ore fixe si infometare.]


In randurile care urmeaza iti voi prezenta doua dintre metodele care m-au ajutat pe mine si pe alte persoane, sa devenim mai sanatosi, sa eliminam kilogramele din zonele nedorite, cu un timp redus.

ASTA ESTE O PROVOCARE PENTRU TINE!
Iti prezint doar 4 pasi pe care trebuie sa-i faci pentru a accelera procesul de slabire!

Primul pas este sa injumatatesti sau sa elimini :

  • zaharul si produsele cu zahar ( sucuri, dulciuri, alimente procesate, cel din cafea etc )
  • prajelile de orice fel (de ex: cartofii prajiti etc)
  • grasimile rele (trans, hidrogenate, care se gasesc in fast food-uri, alimente procesate etc )


Al doilea pas este sa adopit un stil alimentar sanatos:

  • Inlocuie alimentele nesanatoase cu unele sanatoase. Practic trebuie sa facem curatenie in frigider si sa aruncam : dulciurile ( prajituri, ciocolate, torturi, tot ce are zahar ), sucuri, painea alba, alimente procesate ( alea din comert, frumos ambalate ).

 

  • Si sa pui  in frigider fructe precum : kiwi, struguri, capsuni, cirese, zmeura, afine, etc. si legume precum : mazare, fasole, cartofi, spanac, broccoli, etc ( o sa ai o lista ).


Aceste alimente nu sunt neaparat mai scumpe decat cele pe care le ai tu in frigider, dar sunt mai sanatoase si mai hranitoare, asta cu siguranata.

Al treilea pas este sa nu iti treaca prin cap sa te infometezi.

  • Crezi ca daca mananci mai putin slabesti? Poate ca pentru unele persoane functioneaza, dar pe un timp limitat, la altele deloc si sa intreaba cum naiba nu slabesc.


Nu trebuie sa mananci nici mai mult, doar mai bogat in proteine ( oua, carne slaba, lactate si chiar branza ), mai multi micronutrienti ( vitamine si minerale ), precum fructe si legume.

Al patrulea pas si ultimul este sa incepi sa faci miscare!

  • Nu, nu trebuie sa mergi in sali de fitness extravagante, sau la grupuri de aerobic costisitoare.


Poti face asta acasa cu doar 2 circuite de exercitii in 30 de min., sau doar sa te plimbi 30 min. zilnic.

Vreau sa imi lasi un reply daca vrei sa vezi exercitiile care alaturi de o alimentatie sanatoasa te va ajuta sa topesti grasimea odata pentru totdeauna.

Ce avantaje am avut odata ce am inceput sa adopt un stil de viata sanatos?

  • Am inteles cum functioneaza organismul nostru uman si de ce avem pofte.
  • Am inceput sa am multa energie si sa ma bucur de viata.
  • Stima mea de sine a inceput sa creasca foarte mult.
  • De la o persoana introvertita, am devenit o persoana extrovertita, acum imi place sa am contact cu oamenii si sa ii ajut.
  • Timpul meu pentru gatit s-a diminuat mult, invatand sa imi fac mese rapide.
  • De la mesele fara gust, am inceput sa ma bucur de fiecare masa delicioasa si satioasa.
  • Am invatat cum sa ma bucur de asa zisele mese “trisate” inlocuindu-le cu alimente gustoase.

 

O alimentatie bogata in alimente nutritive si de calitate este baza sanatatii noastre.



Hipocrate spunea: “Hrana sa va fi medicament, nu medicamentul hrana”. 

El credea ca boala isi are radacinile intr-o nutritie deficitara si daca oamenii ar invata cum sa manance intr-un mod sanatos, toate problemele ar disparea si corpul s-ar insanatosi.


Datorita faptului ca multi dintre noi, oamenii, ne bazam pe o dieta formata din alimente procesate, imbaxite de zaharuri, grasimi nesanatoase, rata obezitatii si bolilor creste semnificativ de la an la an..

O A DOUA MARE METODA CARE M-A AJUTAT ESTE INTERMITENT FASTING.

In randurile care urmeaza iti voi explica pe scurt cateva principii pe care se bazeaza acest stil de viata. Intermitent Fasting sau Postul Intermitent.

Creatorul e Martin Berkhan, caruia ii datoram multumiri.
Structura IF
: simplu si la obiect, ziua are 24h iar tu va trebui sa o imparti in doua :una de 14 ore in care nu cosumi calorii, iar o perioada de 10 ore in care iti iei 2 sau 3 mese,

Daca vrei ca beneficiile acestea sa fie la capacitate maxima, ar trebui sa asezi perioada in care nu mananci dimineata. Spre exemplu 8 ore le dormi, iar restul 6 ore vei consuma doar cafea neagra fara zahar, orice ceai neindulcit si binenteles multa apa. 

Poti manca prima masa la 13:00, iar ultima la 23:00, sau in acest interval. Sau prima masa poate fi mancata la 12, iar ultima pana la ora 22:00, acum depinde doar de programul TAU

Odata ce te acomodezi cu IF, dupa vreo saptamana grelina (UN HORMON CARE STIMULEAZA APETITUL ) se se muleaza pe noua structura a meselor si induce starea de foame doar la orele la care mananci de obicei.

Organismul se va adapta la o rutina zilnica si va adapta, respcetiv creste metabolismul in functie de rutina, deci dupa ce am setat orele la care sa mancam, ar trebui sa ramana constante.

Daca mananci prima masa la 12-14:00, a doua pe la 17:00-18:00 si a treia pe la 21:22:00 vei fi avea surpriza sa vezi ca ti se va face foame la orele respective, adaptandu-te. SAU

Daca spre exemplu mananci ultima masa la 20:00, iar tu adormi la ora 00:00, si dormi 8 ore, vei manca prima masa la 10. ( la doua ore dupa ce dormi) De ce? Pai 4 ore inainte de somn, plus 8 ore somnul, plus cele 2 ore dupa ce te-ai trezit : 14 ore in care nu mananci.

Poti sa jonglezi cu perioada asta, nu e ceva fix.

De recomandat ar fi ca sa mananci masa mai mare, sau restul caloriilor dupa antrenament sau efort fizic. Nu este deloc complicat, deoarece nu ai ore fixe, doar un interval orar.

Beneficii precum : 

  • energie crescuta,
  • accelereaza arderea grasimilor si creste metabolismul,
  • mese mai mari si delicioase,
  • imunitate crescuta.
Adevarul este ca zaharul procesat este principala sursa a obezitatii si diabetului.;

Si o sa iti las un scurt studiu conform caruia Organizatia Mondiala a Sanatatii a descoperit ca:

  • 2,8 milioane de persoane mor in fiecare an ca urmare a faptului ca sunt  obeze
  • la nivel global, 44% din cazurile de diaber, 23% dintre tipurie de boli cardiace, 41% dintre anumite forme de cancer pot fi puse pe seama obezitatii.
  • 42 de milioane de copii prescolari erau supraponderali in 2013
  • peste 425 de milioane de oameni sufera de diabet astazi, si va creste treptat pana la 600 milioane in 2035.


Acum, daca aceasta metoda a functionat pentru mine, iti voi arata cum a functionat si pentru Simona, mamica a 2 copii, care lucra 12 ore pe zi, timp de 6 zile pe saptamana, care nu facea deloc sport, dar si-a dorit o schimbare, si a reusit-o.

Daca si acum iti cauti scuze, afla ca si Simona le-a avut pe toate. Dar si-a dorit o schimbare si a actionat.

Cum aceste metode au ajutat-o pe SIMONA?


Simona este o persoana pe care o stiu de mai multa vreme, este mai in varsta decat mine dar are o ambitie de fier.

A venit cu dorinta de a schimba ceva in viata ei, simtea ca orice ar face, nu putea scapa de grasimea abdominala acumulta dupa a doua nastere.

E incredibil cum te poti schimba atunci cand iti doresti, dar si cand actionezi. Si-a luat notite si a inceput.

Simona S. , 26 ani: 
“ La inceput am crezut ca nu voi putea, mi se parea dificil si greu de inteles. In numai cateva zile am inceput sa vad cum functioneaza, iar Vasy m-a ajutat enorm. Am avut aproape 80 de kg, la o inaltime de 160 cm, am ajuns la 64 de kg si continui sa slabesc treptat si dupa ce nu am mai colaborat cu el. 

Teama de vreo problema de sanatate, de o posibila boala, m-au facut sa imi schimb stilul de viata.
Am invatat cum sa ma descurc singura, ce sa mananc. Recunosc ca la inceput eram asa de atenta incat imi cantaream fiecare aliment. Lucru pe care acum nu il mai fac deoarece am ramas cu informatiile.

Ii multumesc mult lui Vasy ca a avut rabdare sa imi prezinte acest stil de viata si metodele pe care mi le-a zis. Nu am facut nimic exagerat, desi primele zile au fost grele ca nu stiam absolut nimic despre alimentatie “

Ai cateva poze cu Simona S. in acest mail.

Cum crezi ca arata acum, dupa ce a aplicat aceste metode?
Evident, mult mai bine!

Vreau sa imi lasi un REPLY (raspuns ) si sa imi raspunzi la provocarea pe care ti-am dat-o, anume respectarea celor 4 pasi. Sigur o sa vezi o diferenta clara.

Tema #1 Povestea ta se aseamana cu a Simonei?

Tema #2 Spune-mi daca intelegi metodele si daca te blochezi undeva,iar eu iti voi raspunde in scurt timp.

C
e vezi in urmatorul mesaj?
I
n urmarorul e-mail o sa iti arat concret cum sa iti construiesti mesele, fiind unul dintre cele mai importante mesje din minicurs.

BONUS: ARTICOL DESPRE VERGETURI. 

Cu drag,
Vasy ( cel care a inspirat-o pe Simona) Fitec
P.S: Raspund personal la fiecare mesaj in parte, foarte rapid, deci nu te ingrijora si da-mi mesaj. Bafta multa!