"Daca credeai ca totul s-a sfarsit, mai e o urma de  speranta aici."

Structura meselor.

Bunaa!

Lasa-ma sa iti spun cat de bucuros sunt ca ai ajuns pana aici si citesti e-mailurile din acest superb minicurs.

Poate te intrebi de ce fac asta. 

Consider ca lumea trebuie educata nutritional, trebuie sa stie ce sa manance si ce sa recomande copiilor si implicit familiei.

De ce te ajut cu informatii valoroase?


Pentru ca am fost in locul tau, m-am simtit dezorientat, dezinformat, dat la o parte si ocolit, si pentru ca as fi dat orice sa am pe cineva care sa ma ajute la inceput, cum esti si tu, fara sa ma chinui atata timp.


Daca ar fi sa ne raportam la studiul pe care ti l-am enuntat ulterior in e-mailul precedent, ar rezulta faptul ca lumea este nepasatoare si nu vrea sa se educe.

Motivatia mea in momentul acesta este sa te fac pe tine sa reusesti ceea ce nu ai putut pana acum. Sa ai o idee despre nutritie, cum sa adopti stilul de viata sanatos, de ce trebuie sa folosesti aceste metode. 

Sper ca ceea ce ti-am aratat mai sus sa te ajute, iar daca le pui cap la cap, sigur te vor ajuta.

Nici macar nu ai nevoie de mai mult, ai totul in e-mailurile precedente. Toata educatia de care ai nevoie. Daca ai fost atenta si faci ceea ce ti-am explicat mai sus, e aur curat. DAR..

Ca să înțelegi dacă e vorba de poftă sau pur și simplu corpul, fiziologic îți transmite semnale de foame, e suficient să-ți amintești când și cu ce ultima oară te-ai hrănit, ce dorești să mănânci și unde resimți foamea.
 
Dacă au trecut mai mult de 3-4 ore de la ultima masă, nu contează ce aliment vei ingera și resimți foamea la nivelul stomacului – să știi că e FOAME FIZICĂ și e nevoie să te hrănești cât mai curând pentru a evita SUPRAALIMENTAREA.
 
Ai grijă data viitoare! Pentru asta te învăț să-ți organizezi propria dietă și să o urmezi ca parte a unui Plan alimentar de la A la Z (până o încorporezi în stilul tău de viață).


Vei slabi si te vei tonifia, vei pierde kilogramele istovitoare care iti garantez ca nu se vor mai intoarce daca dai dovada de : rabdare, incredere si devotament.

Un ultim lucru, care dupa parerea mea este crucial in a-ti costitiui un plan alimentar este cum sa iti dozezi mesele si portiile.
Iti voi da un exeplu clar un BONUS unde nu ai nevoie de calculator, cantar sau vreun instrument magic de masurat.

Foloseste memoria vizuala si masoara-ti portiile cu mana.
Exemplu de meniu: DUPA METODA Intermitent Fasting.

Masa 1 : ora 12-13:00 ( ORA NU ARE IMPORTANTA, PERIOADA DA ) 

  • Proteina : Un peste ( cat palma ta stanga cu degetele intinse )
  • Carbohidrati fibrosi: Legume verzi ( castraveti, salata, varza, brroccoli, spanac, ceapa ) ( cat doua maini intinse)
  • Carbohidrati amidonosi: paste, orez, ovaz,  ( cat incape intr-un pumn strans )
  • Grasimi : branza : cat doua degete mari

Masa 2 :  ora 17:00-18:00

  • Proteine: Carne slaba (  curcan, pui, porc slab ) : cat podul palmei ( atentie sa fie gatita)
  • Carbohidrati amidonosi : Cartofi albi fierti ( cat incape intr-un pumn )
  • Carbohidrati fibrosi: Legume asorate : ( rosii, ardei gras, morcov etc ) ( cat doua maini intinse)
  • Grasimi: Unt ( cat varful degetului aratator )
 
  • Gustare : ciocolata neagra cu peste 85% cacao : ( cat degetul tau aratator, echivalentul a 2 tablete ) – intre mese.
 

Masa 3 : ora 21:00-22:00 ( ultima masa )Fiind cea mai tarzie masa, (bineinteles ca o poti lua si mai devreme ), iti recomand sa manci ceva usor digerabil, ca digestia sa nu dureze toata noaptea.

Te va ajuta la arderea grasimilor, deoarece procesul de digestie dureaza mai putin, restul orelor de somn o sa fie indreptate catre arderea grasimilor si restabilirea metabolismului, recuperare.

Poti face un smoothie, o combinatie de mai multe legume, sau o supa crema de legume, usoara.

  • Se aseamana cu masa 2. Poti schimba tipul de legume sau carne slaba.


Ceaa ce ti-am aratat aici este inca o strategie care iti va salva timp, bani, si nervi, multi nervi.

Nervi pentru ca nu ai putut face asta pana acum deoarece nu aveai o structura.

Bani pentru ca e un plan economic..

Timp pentru ca ai o structura complexa, dar simpla si completa.

Felicitari, esti o persoana luptatoare, care stie ce vrea!
P.S.TE ASTEPT IN GRUPUL Gratuit al FEMEILOR CU ACELASI OBIECTIV CA SI TINE,
https://www.facebook.com/groups/2315418661909896/ 
Click si te inscrii automat. 


IMPORTANT!!
Tema de azi# -Spune-mi te rog, printr-un mesaj daca poti implementa aceste mese. De ce da, sau de ce nu?
 

( Nu uita ca raspund personalizat la fiecare)
Sunt tare bucuros sa te am alaturi si sa te ajut!

Cu drag,
Vasy ( cel care te vrea o persoana educata) Fițec.