TOP 3 CELE MAI SANATOASE DULCIURI

Nu este un secret faptul ca dulcele provoaca dependenta si este drogul care ne distruge zilnic, printre altele.

Azi, chiar daca recomand fructele in loc de dulciuri, multe dintre voi aveti scapari si pur si simplu, aveti o adictie catre pofta de dulce.

Prima varianta. Sunt, bomboanele tari! Nu, nu caramele, acelea tari care se zdrobesc cu ciocanul. Acelea sunt 100% zahar.

Dar acum poate crezi ca sunt nebun, ca ziceam ca zaharul nu e bun, ca ne face aia, si acumm?

Hai sa gandim rezonabil. Daca tot mananci dulciuri, hai sa le evitam cat se poate pe acelea procesate. Stii macar ca aceste bomboane sunt doar din zahar si atat. Cum ti-ai pune o ingurita de zahar in cafea.

O bomboana are aproximativ 24kcal, iar daca mananci 3-4 nu o sa te ingrasi si nici nu devii o persoana nesanatoasa, doar iti faci si pofta.

Ca pofta sa fie mentinuta pe mai mult timp, nu le sparge, nu le mesteca. Tine-le in gura pana ce se topesc.

Cel mai important, sa consumi dulce dupa antrenament, sau o sesiune de mers.

Nu caramele! Caramelele nu contin doar zahar, ci sunt groaznice.

Recomandarea cu numarul 2, este batonul PROTEIC.
Exact, dar inainte de toate, tin sa precizez ca batoanele cu proteine contin proteine pe baza de zer sau soia si nu, nu sunt nocive pentru organism.

Iti recomand sa mananci un baton proteic cand iti este pofta, dar nu mai mult de unul pe zi, deoarece au destule calorii, cei drept, multe fiind bune.

Sunt multe batoane care nu au o concentratie mare de zahar, dar chiar si asa, continutul ridicat de proteine ne va favoriza sinteza proteica si cresterea fibrelor musculare, crescand metabolismul si ne ajuta astfel in procesul de slabire.

Diferenta dintre un baton proteic si unul cu ciocolata este ca acesta contine mai multe fibre care ne ajuta la digestie, mai putin zahar ( pe jumatate ) si multe proteine chiar si cateva vitamine, pe langa cel cu ciocolata care cntina in mare parte zahar ( carbohidrati rai) si grasimi nesanatoase.

Desi au aproape aceleasi kcalorii, sunt mult diferite!

Al 3-lea aliment, este INGHETATA!

Da, inghetata, dar cea dietetica, fara zahar! Atentie, nu cu mai putine kcalorii, fara zahar.

Gasesti, eu am testat si e foarte gustoasa. O portie la timpul ei, te scapa de kg in plus.

Bonus, iti spun ca si ciocolata neagra cu 85-95% cacao e foarte ok deroarece contine grasimi sanatoase, iar 2-3 tablete pe zi nu te vor tine pe loc.

FOARE IMPORTANT!
Acum, daca te-am ajutat, da-mi te rog un mesaj si spunem daca si tu ai alimente preferata si daca ai aflat ceva nou!

Cu drag, Vasy!
Vreau sa te ajut sa ai corpul mult visat!
Sustine-ma in continuare lasand un like si un mesaj, raspund numaidecat.

4 thoughts on “Dulciurile pe care le putem manca?”

  1. Ma abtin de la dulciuri,ciocolata 90%mananc dar foarte rar.
    Imi plac fructele,cafeaua o beau fara zahar.
    Fumatul influenteaza ?
    Eu fumez …si cam mult😔

  2. Ma abtin de la dulciuri cu greu, da rezist ca dupa prima gura nu ma mai pot opri. Consum ciocolata cu 85%. Consum fructe in fiecare dimineata.

    1. Poate te ajuta acest articol. Iti refomand sa arunci toate dulciurile din casa si sa iei doar strictul. Nu cred ca alimentatia ta e pusa la punct, si e normal ca atunci cand mananci putin, mananci pana te saturi. Cunosc sentimentul

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *