Metoda mea PAS CU PAS!

 

Etapa care este prezentata pas cu pas, vei sti sa faci asta singura.


Continui sa raman surprins de reactiile voastre. Ma bucur foarte mult si va multumesc ca sunteti aici si ma sustineti.

Motivatia pe care mi-o dati, ma face sa va fiu alaturi si sa va raspund cat pot de repede, chiar daca timpul constituie un impediment pentru multi.


In mesajele anterioare ti-am povestit despre mine, cum am reusit eu prin puterea propriului exemplu.

Dar nu doar atat, ti-am spus si cum au reusit femelile cu care eu lucrez.


Ti-am precizat efectul YO-YO, cel care ne aduce de unde am plecat, acel moment cand renuntam la dieta si revenim la stilul alimentar vechi.

Dar si despre stadiul de PLATOU si ce este acesta, atunci cand orice ai face, nu mai slabesti, pur si simplu.


Mai mult de atat, ti-am precizat blocajele: lipsa timpului, faptul ca lucram mult, nu avem incredere, despre glanda tiroida,  mancatul compulsiv sau pe furis, cum nu luam atitudine si cum trecem peste pofta de dulce continua.

Ti-am zis ca daca mananci dulce in prima parte a zilei, nu depui nimic.

E adevarat, dar depinde si de cantitatea pe care o mananci, dar incearca.


Dar daca nu ai citit cele doua materiale, te invit sa le citesti de aici :

Acum a venit momentul sa iti prezint concret solutia pe care eu si femeile pe care le ajut, o folosim: dar inainte de asta vreau sa citesti cu atentie acest lucru.

Hipocrate spunea: “Hrana sa va fi medicament, nu medicamentul hrana”.

El credea ca boala isi are radacinile intr-o nutritie deficitara si daca oamenii ar invata cum sa manance intr-un mod sanatos, toate problemele ar disparea si corpul s-ar insanatosi.

Datorita faptului ca multi dintre noi, oamenii, ne bazam pe o dieta formata din alimente procesate, imbaxite de zaharuri, grasimi nesanatoase, rata obezitatii si bolilor creste semnificativ de la an la an..

Sa trecem la treaba :

MODULUL I

In primul modul vom afla ce sunt caloriile, cum le calculam, de unde provin, dar si cum aflam necesarul caloric pentru slabire, respectiv mentinere.

Nu este un secret, faptul ca ele ne ghideaza daca ramanem la aceeasi greutate, sau slabim.


Un alt pas important este 
Intermitent Fasting sau Postul Intermitent, aici SI mitul cu micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, uite ca nu este asa.

Iti voi explica pe scurt cateva principii pe care se bazeaza acest stil de viata.

Creatorul e Martin Berkhan, caruia ii datoram multumiri.
Structura IF: simplu si la obiect, ziua are 24h iar tu va trebui sa o imparti in doua :una de 14 ore in care nu cosumi calorii, iar o perioada de 10 ore in care iti iei 2 sau 3 mese

De ce POSTUL INTERMITENT? Probabil esti in stadiul de platou si nu mai slabesti, sau orice ai incercat nu poti da jos kg avute, acest aspect creste metabolismul si implicit resetarea acestuia dand start.


Daca vrei ca beneficiile acestea sa fie la capacitate maxima, ar trebui sa asezi perioada in care nu mananci dimineata.

Spre 
exemplu 8 ore le dormi, iar restul 6 ore vei consuma doar cafea neagra fara zahar, orice ceai neindulcit si binenteles multa apa.


Odata ce te acomodezi cu IF, dupa vreo saptamana grelina (UN HORMON CARE STIMULEAZA APETITUL ) se se muleaza pe noua structura a meselor si induce starea de foame doar la orele la care mananci de obicei.

Poti sa jonglezi cu perioada asta, nu e ceva fix, iar acest lucru este uimitor pentru persoanele ocupate.

Si eu sunt o persoana gurmanda, care mananca dulce.

– Putem manca dulce? Raspunsul este DA, putem manca dulce in prima parte a zilei, de dimineata, deoarece pana seara, caloriile acelea se consuma si nu se vor depune.


Daca tu nu poti renunta la micul-dejul, nu este nici o problema, se poate adapta in functie de programul tau, asta este partea frumoasa.

MODULUL II Dezadaptare.

Dupa ce ne acomodam cu Postul Intermitent, aflam caloriile pentru mentinere si pentru slabit, vom tine cont de urmatoarele aspecte, 5 piloni principali.


Cei 5 PILONI esentiali care PORNESC procesul de slabit:
*  Alimentatia
*  Odihna
*  Hidratarea

*  Antranamentul
*  MINDSETUL sau Vointa

Tinand cont de cei 5 PILONI, vom implementa si cei 4 pasi esentiali.

Cei 4 pasi esentiali in acest proces:

Primul pas este sa injumatatesti sau sa elimini :
  • zaharul si produsele cu zahar ( sucuri, dulciuri, alimente procesate, cel din cafea etc )
  • prajelile de orice fel (de ex: cartofii prajiti etc)
  • grasimile rele (trans, hidrogenate, care se gasesc in fast food-uri, alimente procesate etc )
  • preparare alimentelor cu sosuri
  • compoturile care contin zahar mult

Al doilea pas este sa adopit un stil alimentar sanatos:
  • Inlocuiesti alimentele nesanatoase cu unele sanatoase.Adauga mai multe legume verzi, carne slaba, iaurt grecesc slab, fructe: kiwi,avcado, mere verzi, seminte: caju, migdale.
  • Si Lista de cumparaturi pe care o faci sa nu includa alimente procesate.

Al treilea pas este sa nu iti treaca prin cap sa te infometezi.
  • Daca tu crezi ca mananci mai putin si slabesti, este o greseala pe care multe femei o fac, si revin la kilogramele avute, sau din contra, pun si ceva in plus. Mananci putin, iar metabolismul tau o sa scada.
  • Doar pe termen scurt functioneaza. Afli totul aici.

Al patrulea paseste sa incepi sa faci miscare!

Daca ai probleme, nu poti face sport, sau orice fel de miscare, exista solutii pentru orice tip de persoana, doar sa vrei. Totul exemplificat prin  video-uri special concepute pentru tine.

MODULUL III – Alimentatie si Mese.

Aici invatam sa combinam corect alimentele, cum sa ne programam mesele si cum sa facem meniurile pentru zilele urmatoare.

Dupa ce aflam caloriile pentru mentinere, respectiv pentru slabit, o sa ne calculam alimentele pentru obiectivul nostru.

Astfel putem avea 2 sau 3 mese, dupa metoda Postului Intermitent, unde deja incepem sa dam start metodei.

Aici implementam si tipul de activitate:
– Usor : mers,
– Intermediar: Scari, alergat usor, exercitii acasa
– Avansat : Mers la sala


De aceea ti-am pregatit video-uri speciale pentru orice tip de activitate.

Ne cantarim corect : 3 zile consecutiv o sa ne punem la aceeasi ora pe cantar inainte de masa, pentru a afla greutatea corecta, iar media acestora constituie greutate noastra actuala. Asa ne cantarim corect.


MODULUL IV iti va arata cum sa iti imparti farfuria in proteine, carbohidrati si grasimi.

Mentinere.

Renunti la cantar, dupa ce te-ai familiarizat cu caloriile, iti masori portiile cu ajutorul formei palmelor. GENIAL! Asa te vei mentine mereu la aceeasi greutate.

O metoda interesanta ca iti va diminua la jumatate timpul de gatire.

Cred ca  imaginea de mai jos demonstreaza perfect modul in care tu iti poti pregati mesele.

Probabil o sa zici ca tu nu ai mana cat 100 de grame sau ca este mai mica sau mai mare.

Exact o ai in acest fel pentru ca esti UNICA, e organismul tau si masura palmei tale este fix cat iti trebuie pentru a masura alimentele pentru corpul tau.


Dar acum poate te intrebi, cum stii ce alimente sa folosesti?


EXEMPLU :de Meniu

Proteine: Carne slaba ( peste, curcan, pui ) : cat podul palmei ( atentie ,sa fie gatitaCarbohidrati amidonosi : Cartofi albi fierti ( cat incape intr-un pumn )
Carbohidrati fibrosi: Legume asorate : ( rosii, ardei gras, morcov etc ) ( cat doua palme intinse)
Grasimi: Unt ( cat varful degetului aratator )
Gustare : ciocolata neagra cu peste 85% cacao : ( cat degetul tau aratator, echivalentul a 2 tablete ) – intre mese.


Proteinele care sunt sursa principala construirii masei musculare, care duce implicit la scaderea tesutului adipos.

Grasimile care duc la buna functionare a creierului si proceselor cognitive din organism.

Carbohidratii care sunt sursa principala de energie cu care corpul nostru intra prima data in contact, si carbohidratii fibrosi care contin nu doar fibre, cat si vitamine, slabe caloric, care ajuta la buna functionare a organismului.
 
Nicio problema daca tu nu mananci anumite alimente, iti arat cum sa iti gatesti ceea ce iti place, pentru a ajunge la rezultate maximale.

NU trebuie sa mananci doar piept de pui cu orez. Nu.

Am pregatit un si un set de exercitii VIDEO explicate, pentru antrenamente acasa, in parc sau la sala.

Doar asa te poti mentine, scapa de efectul YO-YO, mese fara gust si costisitoare.
 
Aceasta este metoda MULT ASTEPTATA, si pasii incadrati pe MODULE.

Stiu ca iti doresti sa parcurgi la capacitate maxima sa intri in acest proces.

Deci…

Am o veste foarte tare pentru tine, putem lucra impreuna, pot sa iti arat la fiecare pas cum sa beneficiezi la maximul de aceasta METODA fara sa ai indoieli, vom intra si mai tare in problema.
 
Daca esti curioasa de ceea ce vorbesc, te invit sa urmaresti urmatorul mesaj in care iti voi explica exact cum putem impreuna sa implementam lucrurile astea.
 
Daca esti foarte serioasa si vrei foarte tare sa slabesti sanatos, sa stii ca am pregatit un sistem, un program prin care putem lucra, impreuna!

Pas cu pas, vei afla cum sa implementezi aceasta metoda, impreuna putem implementa aceste lucruri.


Fii foarte atenta deoarece miercuri voi prezenta pe larg acest Sistem unde putem lucra impreuna, te voi ghida pas cu pas, prin aceasta metoda pregatita pentru persoanele ca tine.
 
Vreau sa imi lasi un mesaj sau comentariu si sa imi spui daca pana acum te-am convins ca merita sa faci acest pas impreuna cu mine, fiind zilnic, de la primul e-mail cu tine si raspunzandu-ti in cel mai scurt timp.

Te astept cu drag,
Vasy ( care te va ghida de acum  ) Fitec.
 
 
 
 
 
 

Sent to: _t.e.s.t_@example.com



Vasy Fitec, Str. Desei, Nr.41, 207200 Ciupercenii Noi, Romania