Primesti Structura celor 5 Module Mura-n Gura.

5 Module concrete prin care iti alegi tu dieta singura.

Cum suna sa mananci ce iti place, iar daca iti calculezi caloriile, slabesti?

Exact. Secretul este numarul de calorii.

Inainte sa iti arat metoda clara si structura modulelor, asigura-te ca ai citit materialul precedent, pentru ca au legatura. ( este foarte important ).
Lectia 1- Aici


Pe scurt, in materialul 2 am vorbit despre faptul ca ideea alegerii unei diete rapide nu este cea mai buna nici cea mai sanatoasa.

Dar si despre cum au slabit celelalte femei.

O dieta rapida:
– iti scade imunitatea
– kg se pun inapoi
– te frustreaza
– iti mananca timpul si banii
– te duce la esec.


Hai sa trecem la metoda noastra de azi, care vine ca si o conexiune cu celelalte lectii.

Deci in lectia 3:

Ce este procesul de slabire si cat poti slabi?

Singurul secret de aici, care sta la baza unei piramide, este calculul caloric. ( nu te ingrijora, iti arat despre ce e vorba ).

Daca mananci sub caloriile de care corpul tau are nevoie, slabesti.

Deci, deficitul caloric este cheia.
Poate suna absurd, ce sunt alea calorii, ce este acela deficit.
Dar fii pe faza..


In acest material iti arat concret cum sa iti calculez numarul de calorii pentru a slabi.

Mai intai trebuie sa te familiarizezi cu termenul de calorii, care se refera de fapt la energia pe care corpul nostru o arde pentru a ramane in viata.

Deficit = minus 300-400 de calorii pentru a slabi.

Este ca si combustibilul pentru masina.

Daca mananci foarte putin, te simti ca si cum esti lesinata, daca mananci prea mult, iti e rau de la prea multa mancare sau te ingrasi.

In modulul II, vorbim despre calorii, ce sunt acestea, cum se calculeaza pentru mentinere si cum facem deficit caloric.

Acum, exista o formula pentru a-ti calcula caloriile de MENTINERE. Adica de cate calorii are nevoi corpul tau ca sa se mentina ( sa nu te ingrasi si nici sa nu slabesti ).

FORMULA SIMPLA:

Kg tale x 22 ( indice de masura ) x 1.2 ( indice de activitate =  caloriile tale de baza. ( pe care daca le mananci, te mentii fara probleme ).

De exemplu:
60 de kg x 22 x 1.2 = 1584 de calorii pentru a te mentine!

Nimic mai simplu. Este cea mai simplista valoare pentru a-ti calcula caloriile.

Deci, daca ai 60 de kg si mananci pana in aproximativ 1600 de calorii, ramai garantat la aceleasi kg.

Dar daca tu vrei sa slabesti, nu ramane decat sa faci DEFICIT CALORIC.

Simplu: scazi din 1600 de calorii cate ai tu, 300 de calorii, care se considera deficit.

Si ai 1600-300= 1300calorii ( care trebuie sa le mananci pentru a SLABI SANATOS).

Acum ceea ce e foarte important, e sa nu mananci si mai putin de 1300 deoarece vei incetini metabolismul.

Ce este metabolismul? Este un sistem e proceduri al organismului care face toate procesele de la nivelul acestuia.

Nu trebuie sa te complici cu el, ci doar sa stii ca nivelul metabolic iti influenteaza greutatea. Daca e scazut ( adica te ingrasi de la 1000 de calorii, atunci este lent si trebuie crescut) Prin mancat calculat si prin exercitii.


Modulul II

Prin acest modul vreau sa iti spun ca aceste calorii trebuie sa le introduci intr-o aplicatie gratuita care se numeste
MY FITNESS PAL.

De ce?

Te ajuta sa iti monitorizezi caloriile, si sa stii daca le depasesti sau nu.

Instructiuni: Mergi pe Magazin Play sau Apple Store si descarci GRATUIT aplicatia, dupa care te loghezi in aplicatie cu Facebook-ul ( ca sa nu iti mai faci cont ), apoi introduci caloriile tale de mentinere dupa ce le calculezi.

Sa iti zic o strategie. Ai ocazia sa introduci si alimentele acolo, iar aplicatia ti le va calcula gratuit. Tu introduci numele alimentelor, cantitatea dupa ce o cantaresti, iar aplicatia masoara caloriile automat.

Super-Tare, nu?!

In Modulul III vorbim despre macronutrienti.

Ce sunt macronutrientii?
– Proteine ( care au 4 calorii / gram )
– Grasimi  ( sunt mai dense si au 9 calorii/ gram )
– Carbohidrati ( au 4 calorii / gram, ca si proteinele ).

Vestea buna este ca nu trebuie sa calculezi macronutrientii, ci sa stii ca ei vin in alcatuirea Caloriilor.Atat.

Unde se gasesc proteinele ?
Proteine : Carne ( de orice fel, chiar si peste, ton ), oua, lapte branza, fasole, porumb, linte.

Grasimi : branza, avocado, nuci, alune, arahide, caju, migdale.

Carbohidrati : orez, paste integrale, naut, linte, ovaz, orez.


In acest modul alcatuim si mesele.

Structura ta sa zicem ca are 2 mese pe zi si o gustare.
Ce contine?

MASA 1: Neaparat o sursa de proteine : Piept de curcan ( exemplu )
grasimi: Un sfert de avocado
carbohidrati: o mana de orez nefiert ( dupa fierbere retine apa si devine mai mare )
dar si ceva fibre pentru digestie: cateva legume verzi precum castravete, ardei, si niste rosii.

Gustare: Un iaurt grecesc cu 1 kiwi tocat in el si o mana de alune.

Masa 2 :
Proteine :  O conserva ton
Grasimi: O lingura ulei masline
Carbohidrati : Fasole si Porumb
Fibre : legume verzi sau ceapa, ardei etc.

Cam asa trebuie sa arate o zi din mesele tale, dar stii de ce nu am zis? Ca a 3-a masa poate fi gustarea dulce pe care o asteptai

De exemplu o prajitura, da o prajitura.

Cand sa o mananci, cand incepi ziua, sau inainte de prima masa.

De ce? Ca pana seara sa se elimine prin activitatile tale sportive.

Modulul urmator, se refera la activitatea fizica.

Ei bine, daca te asteptai sa mergi la sala, afla ca nu trebuie.
Daca tu credeai ca trebuie sa alergi 10 km, nu trebuie

Daca tu crezi ca iti trebuie banda sau bicicleta, nu trebuie.

Ai nevoie doar de MERS. Exact sa faci minim 3.000 de pasi zilnic. Asta este strategia.

In ultimul modul iti zic despre mentinere.

Stii ca am vorbit despre calcularea caloriilor la inceput?

Ei bine, dupa ce slabesti, trebuie sa iti recalculezi caloriile, iar SECRETUL este sa mananci pana in acele calorii, iar impreuna cu mersul, nu iti vei mai face probleme cu ingrasatul!


Ti-am prezentat modulele si Strategia prin care poti slabi mancand si ce vrei ( daca bagi totul in aplicatie ) si daca mananci pana in caloriile tale de mentinere.

Simplu ca buna ziua.

Acum poate spui ca este greu, ca nu ai timp, ca ti se pare imposibil.

Daca pana acum nu ai stiut ce sunt acelea calorii, calorii de mentinere, metabolism, deficit si calorii de deficit, sau ca trebuie sa mananci pana in caloriile tale de mentinere ca sa nu te ingrasi, ai structura mura-n gura mai sus.

Ia un pix si calculeaza-ti caloriile.

Dar mai am o veste buna pentru tine.

Pe langa faptul ca te-am invatat strategia prin care slabesti mancand ce iti doresti, daca tii cont doar de calorii, am ceva super pentru tine.

Eu iti multuesc pentru ca mi-ai fost alaturi si ai citit pana aici. Astfel am pregatit o strategie inedita, o calatorie prin care poti face o alegere.

1. Sa faci tu singura toate aceste lucruri pe care le-ai invatat de la mine, fara probleme deoarece ai mai sus tot ce ai nevoie.
Sau
2. Am un proiect prin care poti face asta impreuna cu mine.

Inteleg ca esti o persoana interesata, ca m-ai urmarit pana aici, si de aceea iti spun ca am o varianta prin care:

Poti avea fiecare modul prezentat de mine printr-un Video Explicativ, sa nu faci aceste module de una singura.

Exact. Am un program care este intitulat Fit & Flex Diet. Un curs explicativ, prin care iti arat tot ceea ti-am spus mai sus, dar in format video explicat de catre mine, pas cu pas.

Dar iti arat data viitoare despre ce e vorba..

De fapt, hai sa iti las link-ul aici prin care poti beneficia de 70% reducere. Exact. Deoarece este prima data cand fac astfel de program in 5 Module.

Intra pe pagina pentru toate detaliile posibile:


Iti stau la dispozitie cu orice intrebare, asa ca da-mi un raspuns.

Multumesc pentru ca esti aici!

Si stiu ca indiferent de ce vei alege, eu ma bucur ca te-am ajutat si am dat foarte mult pentru tine.

Am si cateva bonusuri, doar pe pagina.
https://bit.ly/programul-fit-flex Click.

1 thought on “Metoda Prezentata Pas cu Pas”

  1. Ana Maria Bradatan

    Bună. Eram în căutarea unei motivații ca să încep o schimbare. Simt ca am găsit ce cautam asa ca o sa te țin la curent

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *