Nu te apuca de sala daca nu stii asta.

Este un trend de cativa ani incoace sa mergem la sala de fitness, aerobic, sa ne luam un antrenor personal, nutritionist..

Dar nu luam in considerare si aspectul ALIMENTATIE.

Nu realizam ca daca facem sport, sa mergem la sala, sa alergam, sa urcam munti, fara sa ne alimentam corect.

Tot ceea ce o sa facem, este decat sa mancam in plus.

De ce?

In primul rand, acest mesaj nu este pentru toata lumea, este doar pentru acele persoane care isi doresc cu adevarat sa invete ce este de fapt acest proces si cu ce se mananca..

Atunci cand depui un foarte mare efort fizic si nu ai o alimentatie bine pusa la punct, asta va face sa mananci ce apuci, compulsiv, fiind fara energie dupa atata energie consumata.

E logic, nu?

Imi place sa te vad interesata de un subiect, mai ales cand stiu despre ce este vorba.

Acum am observat ca in general femeile asociaza slabitul cu o dieta drastica, dar si cu foarte mult sport intes.

Aici apar si descurajarile spunand ca nu ai timp nici de tine, nici de familie.

De aceea am scris acest articol, sa iti dau un sfat practic, util si eficient.

Consider ca daca ai o alimentatie 80% sanatoasa, iar cu 20% iti mai faci o placere, si ai o activitate cat de cat moderata ( ceea ce inseamna consum caloric ), vei avea un corp sanatos si armonios.

Ce e putin nu e bun, iar ce e mult strica.

In momentul in care tu nu mananci nici macar 1000 de kcalorii ( cat un copil de 5 ani ), iti scade metabolsimul atat de mult incat te ingrasi si de la o ciorba de legume. ( vorba vine ).

Gandeste-te ca tu ai un corp care functioneaza ca o masinarie.

O masinarie are nevoie de o sursa de energie ca sa functioneze, nu?

Ca tu sa iti faci toate procesele metabolice, ai nevoie de energie.

Energia asta ce este? Pai caloriile pe care le mananci, sunt practic sursa te de energie, ele influenteaza ( in functie de cantitate si calitate) daca te ingrasi sau slabesti, ori te mentii.

In momentul in care energia scade, ( mananci mai putine calorii ), functiile metabolice sunt incetinite, astfel metabolismul ( cel care este responsabil de activitatea din interiorul nostru, ca sa zic asa ) scade, astfel sistemu hormonal este dat peste cap.

Dar revenind la tipul de activitate pe care sa il faci, am observat ca multe femei au nepoti sau fii de crescut. Timpul e pretios, iar solutia pe care ti-o recomand.

Este sa scoti copilul la plimbare. Da, fa miscare mergand, dar asta dupa ce mananci corect.

Iti recomand astfel sa faci pe putin 5000 de pasi zilnic, urmand ca pe fiecare saptamana sa cresti cu 1000, pana ce ajungi la 10.000.

Te gandesti ca faci mai multe lucruri imbinand utilul cu placutul, astfel iti epuizezi si scuzele, cum ca nu ai timp de miscare.

Un tip de activitate mai eficient este antrenamentul cu greutati combinat cu exercitiile cardio, dar acest lucru necesita o mai mare atentie, mai ales daca esti la inceput. (Doar atunci poti sa mergi la sala)

Incepe cu inceputul, nu cu sfarsitul.

IDEEA DE BAZA? Invata sa alimentezi, apoi sa te axezi pe sportul intensiv. Poti incepe prin a merge, facand pasi.

Consider ca trebuie sa experimentezi inainte, sa inveti, iar mesajele anterioare sper ca te-au ajutat sa acumulezi cunostintele necesare pentru a manca mai sanatos.

Cu toate astea, iti recomand sa intri alaturi de femeile din comunitatea mea in grupul recent creat care a devenit destul de populat in acest timp scurt. E gratuit. Aici afli mai multe.

https://www.facebook.com/groups/2315418661909896/

P.S- ASTEPT MESAJ DE LA TINE  sa imi spui daca ai aceeasi parere ca si mine si daca ai facut asta.

https://www.facebook.com/groups/2315418661909896/